۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۶۷۳۷
به منظور بررسی وضعیت سیل در استان گلستان و مسائل مبتلابه صورت گرفت
صبح امروز به منظور بررسی وضعیت سیل در استان گلستان و مسائل مبتلابه و بررسی خسارات وارده، سردار ساسانی معاون امور زیربنایی و سردار خارا معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور با چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز به منظور بررسی وضعیت سیل در استان گلستان و مسائل مبتلابه و بررسی خسارات وارده، سردار ساسانی معاون امور زیربنایی و سردار خارا معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور با چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با حضور "احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان صورت گرفت، چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ضمن بیان وضعیت سیلاب و اقدامات انجام شده درخصوص لایروبی مسیل‌ها و رودخانه ها، فعالیت های کمک رسانی و امداد رسانی گروههای جهادی، بسیج و سپاه، ارتش ، نیروهای انتظامی و هلال احمر و علوم پزشکی و شهرداریها تشریح و تقدیر نمود.
در ادامه سردار ساسانی معاون امور زیربنایی و سردار خارا معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرهای آق قلا و گمیشان و روستاهای در معرض سیل و خسارات وارده بازدید بعمل آوردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر