۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۵۷
با ارسال بیش از 150 اثر
نماینده انجمن علمی پدافند غیرعامل شمال‌غرب کشور گفت: دومین کنفرانس ملی پدافند سایبری 5 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد ماغه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی، احمد جهانسری از برگزاری دومین کنفرانس ملی پدافند سایبری در اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد مراغه خبر داد و افزود: این کنفرانس ملی  5 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد مراغه با همکاری انجمن علمی شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.

 وی افزود: دانشگاه آزاد مراغه در سطح منطقه در حوزه پدافند سایبری پیش قدم شده و این دومین کنفرانس ملی این دانشگاه در حوزه پدافند سایبری است.

نماینده انجمن علمی پدافند غیرعامل شمال‌غرب کشور افزود: کنفرانس اول پایان سال 95 در دانشگاه مراغه برگزار شد که در آن حدود 200 مقاله در حوزه سایبری و عمدتا جرایم سایبری به دبیرخانه همایش ارسال شده بود و امسال نیز تاکنون حدود 150 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مقالات در حوزه‌های مختلف سایبری اعم از بومی‌سازی پدافند سایبری، شناسایی حملات آتی سایبری، نقش سازمان‌ها و نهادهای ملی و بین‌المللی در پدافند سایبری، حقوق سایبری و موضوعات مرتبط با پدافند سایبری است.

جهانسری ادامه داد: دو کارگاه آموزشی با عنوان «کارگاه تهدیدات فضای سایبر (چالش ها و راهبردها) »و « ارزهای دیجیتال بیت کوئین و بلاک چین ها (چالش های حقوقی، اجرایی و ارهکارها) » با همکاری انجمن علمی پدافند غیرعامل شمال‌غرب کشور و خانه صنعت، معدن و تجارت و خانه استارتاپ مراغه در کنار همایش برگزر خواهد شد.

وی با دعوت از مسوولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور در این کنفرانس گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت کنفرانس ملی پدافند سایبری دانشگاه آزاد مراغه  قسمت کارگاه های آموزشی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر