۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۲۷
امداد رسانی نیروهای مسلح به عشایر از آغاز وقوع سیل ادامه دارد، پیام امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر ورود نیروهای مسلح در کاهش آلام مردم، قوت و توانایی نیروهای نظامی و انتظامی را افزود و با توان بیشتر وارد شدند.
به گزارش  پایداری ملی، سردار نصرالله سیف مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور به همراه مسؤول بسیج مهندسی کشور، مسؤولین بسیج عشایر استان خراسان شمالی و مسؤول بسیج عشایر سپاه نینوا گلستان در شهرستان مراوه تپه به منظور رسیدگی به امور سیل زدگان در این شهرستان حاضر شدند.

در جلسه اولیه سپاه مراوه تپه و مدیریت بحران شهرستان  2 هزار و 500 خانواده عشایر نیازمند کمک شناسایی شدند که کمک رسانی تاکنون در حال انجام است.

سردار سیف به همراه هیأت همراه و سرگرد خسروی فرمانده سپاه مراوه تپه از وضعیت عشایر آسیب دیده گان بازدید کردند.

در ادامه مهدی شاهرودیان روابط عمومی سپاه مراوه تپه گفت: سیل اخیر استان گلستان و این شهرستان آسیب هایی در زمینه‌ راه‌های مواصلاتی، دام، علوفه و محل اسکان عشایر وارد کرده است که از آغاز سیل پیگیری ها در خصوص حل مشکلات عشایر تاکنون در حال پیگیری است.

شاهرودیان یادآور شد: سپاه و سایر دستگاه‌ها از آغاز وقوع سیل به صورت آماده باش کامل در خدمت رسانی به مردم شریف مراوه تپه و عشایر غیور وارد عمل شد و امکاناتی از قبیل چادر ، نان ، لباس ، غذاو کنسرو و.... در اختیار عشایر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر ورود نیروهای مسلح در کاهش الام مردم، قوت و توانایی نیروهای نظامی و انتظامی را افزود و با توان بیشتر وارد شدند.

باتوجه به اینکه شهرستان مراوه تپه خود گرفتار سیل بود، بسیجیان خود را به شهرستان‌های گنبد، گمیشان و اق قلا اعزام کرد.

شهرستان مراوه تپه در قسمت مرزی استان گلستان و همسایگی خراسان شمالی و ترکمنستان قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر