۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۰۰
ارشد نظامی غرب کشور:
ارشد نظامی غرب کشور گفت: نفربرهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک رسانی و مقابله با وقوع سیلاب احتمالی در سطح کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها وارد شهر شده و در مناطق تعریف شده مستقر شدند.
به گزارش پایداری ملی، نفربرهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک رسانی و مقابله با وقوع سیلاب احتمالی در سطح کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها وارد شهر شده و در مناطق تعریف شده مستقر شدند.

امیر آریان‌فر، ارشد نظامی آجا در غرب کشور در گفت‌وگو با فارس گفت:در راستای جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری کرمانشاه و خواسته مدیریت ارشد استان از پشتبانی ارتش به منظور کمک رسانی به مناطق سیل زده، یک جلسه مدیریت بحران در قرارگاه عملیاتی غرب برگزار و وظایف دستگاه‌ها و گروه‌ها هر یک از یگان‌ها مشخص شد.

وی افزود: نفربرها به نقاط مختلف استان از جمله شهرک رسالت، پل چوبی (کیهان شهر) در شهر کرمانشاه و در نقاط حساس و حادثه خیز شهرستان‌ها مستقر شدند، که شامل خودروها نفری، اتوبوس و مینی بوس برای ترابری، آمبولانس، بولدوز، غلتک، بیل مکانیکی، جرثقیل، کف کش و چهار فروند بالگرد 214 جهت عملیات مردمیاری است.

ارشد نظامی غرب کشور ادامه داد: یگان پهبادی این نیرو در حالت آماده باش است و تیپ‌های 281، 316، 71 سرپل ذهاب، 128، 228، 328 123 و 404 مخابرات در حالت آماده باش کامل هستند و در کلیه شهرستان هایی که امکان وقوع سیل هستند مستقر شدند.

به گزارش فارس،بنابر دستور رهبر انقلاب در خصوص کمک همه جانبه نیروهای مسلح به شهرهای درگیر با سیلاب، نیروهای نظامی تمام امکانات خود را برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و کمک به مردم به کار گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر