۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۲۹۰
استاندار بوشهر با بیان اینکه رونق تولید بهترین قرارگاه در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است گفت: بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر امسال تدابیر و برنامه ویژه‌ای در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان بوشهر تدوین و عملیاتی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، عبدالکریم گراوند، به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولیدپرداخت و با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ابعاد گوناگون صنعتی، تولیدی، آبزی‌پروری، گردشگری و کشاورزی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که رونق در این بخش‌ها می‌تواند تحول شگرفی در استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه‌ای در رسیدگی به حوزه اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های این عرصه دارند تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سال پیاپی، شعار سال را به حوزه اقتصاد اختصاص می‌دهند که نشان از تاکیدات معظم‌له به این حوزه است چراکه  شعار  سال قبل حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌های مهمی در کشور و استان بوشهر عملیاتی شد.

استاندار بوشهر به شرایط جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: دشمن اکنون بر روی اقتصاد کشور تمرکز کرده و جنگ اقتصادی راه‌اندازی کرده است.

گراوند از تشکیل قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن خبر داد و بیان کرد: بهترین قرارگاه در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن رونق تولید است که در استان بوشهر بر اساس توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن برنامه‌هایی در این راستا تدوین و عملیاتی می‌شود.

وی، از طراحی بازدیدهای هدفمند از توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: باتلاش مسئولان امکانات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید در استان بوشهر بکارگیری می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان ایتکه استان ظرفیت بسیار خوبی برای رونق تولید دارد گفت: سفر رئیس جمهور در اواخر سال قبل به استان بوشهر، امکانات لازم در استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود را فراهم کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر