۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۲۸۱
فرمانده سپاه امام رضا ( ع) خراسان رضوی گفت: خدمات پزشکی در قالب تیم‌های پزشکی با محوریت بسیج جامعه پزشکی در مناطق سیل‌زده ارائه می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت:امدادرسانی اولیه و اورژانسی به مردم مناطق سیل‌زده به وسیله مردم محلی و دیگر نیروها صورت گرفته است. باید تلاش کنیم تا منازل مسکونی مردم تمیز شده و سپس کار بازسازی آغاز شود.

وی افزود: خدمات فنی مهندسی، ملزومات زندگی، موادغذایی، خدمات پزشکی و اقدامات مهندسی از جمله مواردی است که در مناطق سیل‌زده ضروری است که با محوریت بسیجیان، نیروهای نواحی مقاومت بسیج و نیروهای مردمی این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان داشت: اقلام مورد نیاز به وسیله سپاه ارسال شده است و به وسیله بسیجیان بین مردم توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی به عنوان استان معین قرار است به شهرستان‌های گنبدکاووس، کلاله و مراوه‌تپه امدادرسانی کند.

سردار نظری گفت: تا زمانی که مردم از وضعیت اضطراری خارج شده و به زندگی عادی خود برگردنند سپاه و بسیج در کنار آنها هستند و کار امدادرسانی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر