۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۶۲۳۴
فرماندار قشم:
فرماندار شهرستان قشم تحقق شعار سال‌جاری را نیازمند انسجام مسوولان رده‌های مختلف دانست و گفت: حفظ و تقویت روند موجود می‌تواند رونق بخش تولید در قشم باشد.
به گزارش پایداری ملی، علیرضا نصری اظهار داشت: ایفای نقش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایمن‌سازی محیطی و ساماندهی ترافیکی شهرستان قشم ستودنی است.

وی امنیت و نظم اجتماعی را از مهمترین شاخصه‌های رونق‌بخشی صنعت توریسم عنوان کرد و افزود: اضافه کرد: مطلوبیت امنیت، نظم و انضباط اجتماعی حاکم بر جزیره قشم، فراغت خاطر و آرامش میهمانان نوروزی در اقصی نقاط این شهرستان را به‌همراه دارد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: آرامش خاطر کسبه و قشموندان، فراهم‌سازی بستر جذب گردشگر و سرمایه‌گذار به عنوان نیازهای ضروری شهرستان در راستای رونق اقتصادی از دیگر دستاوردهای امنیت به‌شمار می‌رود.

نصری ادامه داد: وفاق و همدلی موجود در بین اعضای شورای تامین شهرستان، روند فعالیت در بخش‌های انتظامی امنیتی را تسهیل نموده و زمینه مساعد برای ارائه خدمت حداکثری از سوی‌ سایر مسوولان را فراهم ساخته است. 

وی انسجام مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان منطقه آزاد و همراهی مدیران نظامی، انتظامی و امنیتی را شتاب‌بخش رونق تولید و اشتغال دانسته، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت روند موجود می‌تواند تحقق بخش شعار سال‌جاری در شهرستان قشم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر