۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۸۸
دریادار تنگسیری در بازدید از جزایر خلیج فارس:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با تمام توان در حال ارتقاء سطوح کیفی و کمی نیروی انسانی و همینطور تجهیزات موجود و مورد نیاز در نیروی دریایی هستیم
به گزارش پایداری ملی، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مدت دو روز همزمان با اولین روزهی عید نوروز، به منظور بازدید و ارزیابی آمادگی یگانهای این نیرو به جزایر مختلف خلیج فارس سفر کرده است، طی سخنانی، به نقش بسزای سربازان جان بر کف و مخلص در حراست از مرزهای آبی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی برای جوانان عزیز در جمع ما آن هم در این نقطه از جغرافیای سرزمینی بسیار باارزش بوده و اجر آن هم از سوی پروردگار عالم بسیار با ارزش خواهد بود.

دریادار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، از اقتدار نظامی و همچنین انگیزه بالای موجود در این نیرو یاد کرد و افزود: با تمام توان در حال ارتقاء سطوح کیفی و کمی نیروی انسانی و همینطور تجهیزات موجود و مورد نیاز در نیروی دریایی سپاه هستیم.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به خصومت و دشمنی دشمنان  برای تضعیف جمهوری اسلامی اظهار داشت: وعده خداوند حق است و ان شاءالله ما پیروز نهایی این مبارزه حق علیه باطل هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمنان این نظام نمی دانند که هرچقدر به این ملت مسلمان، مومن و انقلابی فشار بیاورند ایمان به خداوند و امیدمان به پیروزی بیش تر می شود و ان شاء الله آینده از آن ما خواهد بود.

دریادار تنگسیری در جریان این سفر دو روزه تعدادی از رزمندگان و خانواده های آنان و همینطور سربازان را مورد تشویق و تکریم قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر