۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۵۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در گلستان و مازندران بی‌سابقه بوده، گفت: با بازدیدهای انجام گرفته و میزان خسارت های وارد شده مبلغ ۵ میلیارد تومان به صورت فوری و اولیه به استان گلستان برای سیلاب اخیر تخصیص یافت.
به گزارش پایداری ملی، اسماعیل نجار ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده و سد گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: میانگین بارش‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده به صورتی که سرریز شدن آب سد گلستان از 530 متر مکعب برثانیه گذشت و سبب آبگرفتگی  برخی شهرها و روستاهای استان گلستان شد.
وی افزود: با توجه به هشدارها و اخطارهای انجام شده قبل از سامانه بارشی فراوان در کشور و برخی استان‌های کشور، خوشبختانه آمادگی نسبی وجود داشت و کمترین خسارت به استان‌ها به ویژه گلستان وارد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی کشور و رئیس جمهور از ساعات اولیه سیلاب پیگیر موضوعات بودند و در مرحله اولیه برای جبران خسارت سیلاب 5 میلیارد تومان به استان گلستان تخصیص دادند.

وی ادامه داد: نیروهای ارزیاب و کارشناسان ما در منطقه حضور دارند تا در نخستین فرصت و کوتاه‌ترین زمان میزان خسارت وارد شده را تعیین کرده و دولت برای جبران آن در خدمت مردم باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر