۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۵۹۹۹
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در جمع خبرنگاران:
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: پس از 30 سال کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر تهران ساماندهی و از سال آینده هوشمند خواهند شد.
به گزارش پایداری ملی، حمیدرضا تحصیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:هنگامی که این شرکت را تحویل گرفتیم ورشکسته بود و درآمد لازم را نداشت ولی اکنون با اقدامات صورت گرفته مشکل مالی نداریم و از خطرات احتمالی نیز گذشته‌ایم.

وی به وظایف شرکت ساماندهی مشاغل اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین وظیفه ما ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر است که بر اساس قانون باید این مشاغل از شهر خارج شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران ادامه داد:‌در راستای این قانون مشاغل زیادی را از تهران خارج کرده‌ایم مانند صنایع چوب،‌دباغی،‌اوراق چیان میدان شوش و ...

تحصیلی افزود:‌جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، ساماندهی جمعه‌بازارها و شب‌بازارها، مبارزه با حیوانات موذی و موش‌ها و ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی از بخشی وظایف شرکت ساماندهی شهر تهران است که در این خصوص اقداماتی انجام داده است.

وی گفت: در جهت شفاف‌سازی نرم‌افزاری تهیه کرده‌ایم تحت عنوان نرم افزار ماده 20 که فرایند اقدامات این شرکت را به صورت مکانیزه انجام خواهد داد و اشتباهات انسانی نیز کمتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سال جدید پیگیری خواهیم کرد ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی که 30 سال است در کنار خیابان‌ها واقع شده و سال‌های سال است هیچ قراردادی ندارند و تنها اجاره پرداخت می‌کنند.

تحصیلی افزود:‌ما به دنبال آن هستیم که در سال آینده تمامی کیوسک‌های مطبوعاتی شهر تهران را هوشمند و ساماندهی کنیم و تمامی پیکره و سازه این کیوسک‌های مطبوعاتی در سال آینده ترقی خواهد کرد و ظاهری هوشمند به خود می‌گیرد که دارای خودپرداز، تابلوهای مانیتورینگ‌، دسترسی به وایفای و دیگر موارد را دارد و بر اساس قیمت کارشناسی اجاره داده خواهد شد.

وی در باره ساماندهی بازار جنت گفت: یکی از بهترین اقداماتی کخه این دوره اتفاق افتاد ساماندهی بازار جنت بود که کسبه آن با مشکلات متعددی مواجه بودند و هر ماه پیگیر این موضوع بودند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: 5 سال پیش بازار جنت توسط مدیران وقت به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به شخص خصوصی داده شده بود که پیمانکار آن 8 میلیارد تومان پول پیش از کسبه آنجا گرفته شده بود که این مبلغ به صورت غیرقانونی توسط پیمانکار دریافت شده بود و در حال حاضر پیمانکار ممنوع‌الخروج است تا بعد از عید حکم قطعی آن صادر شود.

تحصیلی در باره ساماندهی دستفروشان گفت:‌با مناطق مذاکراتی صورت گرفته که زمین‌هایی در اختیار ما قرار بگیرد تا آنجا را برای دستفروشان آماده سازی کنیم و از این فضاها این افراد استفاده کنند.

وی درباره طرح مقابله با حیوانات موذی گفت:‌ در حال حاضر این طرح در 22 منطقه شهرتهران اجرایی شده و تا پایان فروردین با جمع‌آوری لاشه موش‌ها اعلام خواهیم کرد که چه تعداد موش در این سطح از بین رفته‌اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران یادآور شد: در حال حاضر شهر تهران حدود 4 میلیون موش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر