۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۵۹۹۲
رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه:
رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق دهدشت با نصب 56 دستگاه ترانس و اعتبار 20 میلیارد ریال اجرا شد.
به گزارش پایداری ملی، مهرداد تابش‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه اصلاح شبکه‌های برق دهدشت و کاهش تلفات با نصب 56 دستگاه ترانس و 20 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: جهت رفع افت ولتاژ در نقاط مختلف شهر 15 دستگاه ترانس نصب شد که این کار هفت میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

تابش‌نژاد افزود: خاموشی‌های خطوط اصلی امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافت که از جمله می‌توان به کاهش خاموشی‌های خط چاروسا و دیشموک از 71 مورد رد سال گذشته به 60 مورد رد سال جاری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه 6 کیلومتر توسعه شبکه جهت متقاضیان فاقد برق در سطح شهر و روستاها اجرا شد، روشنایی ورودی‌های بهبهان،چرام و سوق در دهدشت، احداث یکهزار و 700 متر شبکه روستایی با نصب 60 دستگاه چراغ روشنایی در شهر دهدشت را از دیگر اقدامات انجام گرفته طی 11 ماه گذشته عنوان کرد.

وی گفت: اصلاح شبکه و سیم به کابل روستاهای بلوط بنگان و سرکوه راک در اسفند ماه به پیمانکار واگذار شده که تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تابش‌نژاد ادامه داد: پروژه اصلاح شبکه‌های روستایی در کوشک، دستگرد و تل‌زری با پیشرفت 70 درصد در حال کار است.

وی با اشاره به وصول مطالبات برق گفت: ناحیه دهدشت با 94 درصد وصول رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

این مسؤول اظهار کرد: طی یک ماه یکهزار و 300 مورد فروش انشعاب جدید در شهرستان صورت گرفته که یک میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد حاصله از این فروش به خزانه واریز شد.

تابش‌نژاد میزان مطالبات برق از ادارات، نهادها، واحدهای صنعتی و خانگی را 10 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: یک میلیارد  تومان از این بدهی متعلق به کارخانه آجر است.

وی خسارت ناشی از سرقت تجهیزات برق را حداقل پنج میلیارد تومان دانست و از همکاری نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان قدردانی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر