۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۵۹۸۹
ازشرکت دانش بنیان داخلی
۸۰ درصد نیاز گاز کشور از سوی یک شرکت دانش بنیان و با به کارگیری فناوری بومی تامین شد.
به گزارش پایداری ملی، عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان به تولیدات این شرکت برای شرکت ملی گاز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت کاربرد دانش بومی، 80 درصد نیاز گاز کشور توسط یک شرکت دانش بنیان و با به کارگیری فناوری بومی تامین شد.

وی با اشاره به این موضوع که این شرکت از سال 59 آغاز به کار کرده است، گفت: این شرکت دانش بنیان که با هدف توسعه  و خودکفایی در تولید تجهیزات و خدمات مورد نیاز صنعت گاز کشور تاسیس شد یکی از نخستین تولیدات آن در شبکه توزیع و گازرسانی شهری، رگولاتورهای گاز خانگی است. درحال حاضر این واحد صنعتی در قالب پنج واحد تولیدی، محصولات متنوعی را در سایزها و کلاس های مختلف طراحی، تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: کنتورهای گاز خانگی و صنعتی(شامل دیافراگمی، آلتراسونیک،جرمی حرارتی،کارتی-اعتباری،توربینی)، رگولاتورهای خانگی و صنعتی، اتصالات عایقی، شیرهای مسدود کننده و صنعتی، فیلترهای گازخشک، ایستگاه های تقلیل فشار و اندازه گیری با قابلیت مانیتورینگ و کنترل از راه دور از دیگر تولیدات این شرکت است.

به گفته وی، تمام نیازهای شرکت ملی گازو درقالب بیش از هزار نوع کالا تامین کرده است و عموما این کالاها برای نخستین بار در کشور تولید شده است.

وی درباره صادرات تولیدات گازی کشور بیان کرد: در حال حاضر به کشور cis و مذاکراتی نیز با کشور هندوستان کرده است تا برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان اقداماتی انجام شود.

عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر به صورت مستقیم 2500 اشتغالزایی ایجاد کرده‌ایم تا برای توسعه محصولات دانش بنیان این شرکت گام 40 میلیون یورو صرفه جویی ارزی در کشور داشته‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر