۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۵۹۴۰
رزمایش مسمومیت گروهی در روز سه¬¬شنبه مورخ 21/12/97 که با حضورمدیر کل پدافند غیرعامل، فرماندار و معاونین محترم فرمانداری شهرستان شازند ، امام جمعه مکرم شهر مهاجران ، شهردار محترم شهر مهاجران و تعدادی از نمایندگان و مسئولین ستادی و اجرایی استان ، مسئولین محترم صنعت نفت در استان ، مسئولین و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان ، نماینده نیروی انتظامی استان ، نماینده محترم شورای اسلامی شهر مهاجران برگزار گردید.

رزمایش مسمومیت گروهی در روز سه­­شنبه مورخ 21/12/97 که با حضورمدیر کل پدافند غیرعامل، فرماندار و معاونین محترم فرمانداری شهرستان شازند ، امام جمعه مکرم شهر مهاجران ، شهردار محترم شهر مهاجران و تعدادی از نمایندگان و مسئولین ستادی و اجرایی استان ، مسئولین محترم صنعت نفت در استان ، مسئولین و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان ، نماینده نیروی انتظامی استان ، نماینده محترم شورای اسلامی شهر مهاجران برگزار گردید.

این رزمایش با هدف سنجش و ارتقاء سطح آمادگی کلیه دستگاه های متولی استان برگزار گردید که با توجه به شرایط و موقعیت استراتژیک شهر مهاجران بعنوان پایلوت جهت برگزاری انتخاب شد. برگزاری رزمایشات گروهی موجب بالا رفتن سطح آمادگی در حوزه مدیریت بحران و افزایش ضریب امنیت غذایی در هنگام بروز حوادث می شود. رزمایش در زمان مقرر به مرحله اجرا گذاشته و نتایج پیش­بینی شده نیز بدست آمد. در این مانور تمامی دستگاه های مرتبط با قرارگاه زیستی استان و با توجه به سناریوی از پیش تهیه شده عمل نموده و نتایج آن مورد ارزیابی قرارگرفت که با تحلیل وبررسی عملکرد هر یک از دستگاه های مرتبط، نواقص و مشکلات شناسایی و برای رفع ایرادات در هنگام وقوع بحران برنامه ریزی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر