۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۱۹
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور:
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور بر نقش موثر نیروی انتظامی در تامین امنیت کاروان های راهبان نور در مسیر مناطق عملیاتی دفاع مقدس تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار بهمن کارگر امشب در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان‌های راهیان نور و به میزبانی نیروی انتظامی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با قدردانی از سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی که هر ساله در ایام منتهی به نوروز، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی در رشد کمی و کیفی راهیان نور نقش مؤثر و مهمی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی از سال ۱۳۹۱ اظهار کرد: کارکرد ناجا در زمینه ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث، هر روز بهتر از دیروز بوده است، پازسال بیش از ۶ میلیون زائر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس سفر کردند و حوادث کمی داشتیم، این مسئله نشان دهنده رعایت اصول ایمنی در کاروان‌های راهیان نور است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور تصریح کرد: بیش از ۶ میلیون نفر از سراسر کشور در طول سال به استان‌های میزبان راهیان نور شامل کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، اذربایجان غربی و بوشهر سفر می‌کنند.

سردار کارگر با تاکید دوباره بر اینکه امنیت کامل در اردوهای راهیان نور برقرار است، یادآور شد: حتی یک مورد بیماری واگیردار در طول سفرها گزارش نشده که این نشان از رعایت نکات بهداشتی در اردوهای راهیان نور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما اکنون تبدیل به کشوری مقتدر در حوزه‌های نظامی و دفاعی شده ایم.

سردار کارگر افزود: امید می‌رود تا همه ما بتوانیم در موضوع راهیان نور که رهبری فرمودند، راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است، به خوبی نقش مان را ایفا کنیم.

به گفته رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، خون شهدا سبب شد تا ایران به عنوان کشوری مقتدر در سطح منطقه شناخته شود.

وی با اشاره به شعار «ما پیروزیم» به عنوان شعار امسال راهیان نور، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته، افتخارات زیادی در کشورمان داشته ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر