۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۰۰
فرمانده انتظامی استان کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی در چهارشنبه سوری رفتارهای فرزندانشان را کنترل کنند.
به گزارش پایداری ملی، رضا بنی اسدی فر پیش از ظهر یکشنبه در جشن «جود و کرم در بهار علوی» با محوریت آگاهی بخشی برای پیشگیری از سوانح رانندگی ضمن تبریک ولادت نهمین امام ولایت و امامت گفت: هیچ لذتی بالاتر از لذت آزادی برای فرد در بند در طول ایام عید نیست.

وی با اشاره به اینکه به صورت ویژه به محضر امت ایران و استان کرمان به واسطه دریافت نشان ذوالفقار توسط سردار سلیمانی از دست مقام معظم رهبری تبریک می گویم، افزود: این مساله برای استان کرمان افتخار است؛ سردار سلیمانی از نوجوانی پا به عرصه خدمت و جهاد و مبارزه گذاشت و باعث افتخار جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه به رغم تمام تمهیدات در نظر گرفته شده باز هم شاهد جان باختن هم استانی‌ها در حوادث رانندگی هستیم افزود: امسال شاهد بودیم که هزار و ۴۲ خانواده داغدار شدند.

بنی اسدی فر با توجه به اینکه پلیس در ایام تعطیل از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین طرح ترافیک اجرا می‌کند، افزود: اگر اراده فرد و خانواده کمک نکند در این زمینه موفق نخواهیم بود.

وی افزود: نیروی انتظامی امسال را با شعار «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» و به طور خاص مبحث طرح ترافیکی را با شعار «پرهیز از خطر و آرامش در سفر» شروع می‌کنیم.

بنی اسدی در خصوص آمار تلفات جاده‌ای در استان گفت: امسال حدود ۶۷ نفر در استان فوت و ۳۳۷ مجروح را داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: مسلماً مدیریت خانواده‌ها تأثیر گذار است و وظیفه اصلی به عهده خانواده‌ها است که نسبت به هم حساس باشند و شرایط را مدیریت کنند.

وی در خصوص مدیریت خانواده‌ها در بحث سفر گفت: اگر خانواده‌ها در این ایام عامل رعایت قوانین و سرعت مجاز شوند بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بنی اسدی در خصوص جرایم اجتماعی و سرقت‌ها افزود: متأسفانه با وضعیت نا به سامان اقتصادی شاهد افزایش سرقت‌ها هستیم که ناشی از سهل انگاری افراد در نگهداری اموالشان است.

وی افزود: امیدواریم این جشن و حرکت خداپسندانه به سمت علت‌ها رود و پیشگیری لازم صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه فرد خیر به دنبال نام و نشان نیست، افزود: در زیرساخت‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان توسط خیران در این حوزه هزینه شده است.

بنی اسدی فر افزود: مسلماً مدیریت همسران و فرزندان در سطح خانواده‌ها بسیار مؤثر است و امیدواریم در آینده شاهد کاهش جرایم در سطح جامعه باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر