۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۵۱
در جلسه حل مشکلات عشایر مستقر در مراتع مراوه تپه توسط معاون سیاسی امنیتی عنوان شد:
به منظور بررسی مشکلات عشایر مستقر در مراتع مراوه تپه و به جهت بررسی مسائل پدافندی و دفاعی در مرز و حمایت از مرزبانان، جلسه مشترک کارویژه مرز شورای تأمین استانهای گلستان و خراسان شمالی در چادر عشایر این منطقه با حضور معلونین سیاسی امنیتی استانهای گلستان و خراسان شمالی و مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به منظور بررسی مشکلات عشایر مستقر در مراتع مراوه تپه و به جهت بررسی مسائل پدافندی و دفاعی در مرز و حمایت از مرزبانان، جلسه مشترک کارویژه مرز شورای تأمین استانهای گلستان و خراسان شمالی در چادر عشایر این منطقه با حضور معلونین سیاسی امنیتی استانهای گلستان و خراسان شمالی و مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این جلسه و طی سخنانی در جمع مدیران دو استان و عشایر گفت: مشکلات و درخواست هایی که از سوی نمایندگان عشایر عنوان شد در بالاترین سطوح استان پیگیری خواهد شد. 


عبدالرضا چراغعلی ادامه داد: بنده و مدیران همراهم به نمایندگی از دولت تدبیر و امید و برای حل مشکلات در جمع عشایر خونگرم منطقه هستیم و این نوید را می دهم که به زودی اتفاقات خوبی در حوزه عشایری استان خواهد افتاد.


وی اظهار کرد: طبق رایزنی هایی که با منابع طبیعی استان داشتیم مقرر شد درخصوص تسریع در تنسیق مراتع عشایری، با هماهنگی امور عشایری استان گلستان و خراسان شمالی، مساعدتهای لازم بعمل اید.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: حل مشکلات آب آشامیدنی، تأمین علوفه و انتظام بخشی عشایر، سه اولویتی است که با همکاری استان گلستان در سال ۹۸ اجرایی خواهد شد. 


دکتر حیاتی خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم درگیر مسائل اقتصادی و افزایش قیمت گوشت هستند عده ای افراد سودجو به دنبال خرید دامهای مولد عشایر هستند که باید با هوشیاری جلوی خروج دامهای مولد را ازگردانه اقتصادی عشایر گرفت.

 

در ابتدای جلسه نیز نمایندگانی از عشایر به بیان درخواست های خود از مسئولین امر پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر