۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۹۸
همزمان با طرح نوروز؛
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های طرح امنیت و آرامش در ۸۰ نقطه محور‌های مواصلاتی این استان در ایام نوروز برای برقراری امنیت و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی مستقر می‌شوند.
به گزارش پایداری ملی، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در رزمایش مشترک پلیس و دستگاه‌های امدادی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نوروزی از مهمترین طرح‌هایی است که همه دستگاه‌های امدادرسان مشارکت دارند افزود: پلیس راه‌های این استان از لحاظ نیروی انسانی و امکانات نسبت به پارسال ۱۵ درصد ارتقا یافتند.

وی بیان کرد: ۸۰ دستگاه ماشین آلات به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در اختیار پلیس راه شمال و جنوب سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با تمام توان خود آماده کمک و همکاری با تمام دستگاه‌های دست اندرکار در زمینه مسائل ترافیکی در این استان است.

وی بیان کرد: پلیس آمادگی دارد تا در تمام صحنه‌های ترافیکی در کمترین زمان در کنار دستگاه‌های امدادی حضور یابد.
سردار طاهری تصریح کرد: از رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی انتظار می‌رود تا ورود جدی تری در بحث فرهنگ سازی رانندگی و کاهش حوادث ترافیکی داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین از رانندگان و خانواده هایشان درخواست می‌شود تا قوانین راهنمایی و رانندگی را به منظور حفظ جان خود و سایر رانندگان رعایت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با کمک سایر دستگاه‌های دست اندر کار در تلاش است تا تمام نقاط حادثه خیز جاده‌های این استان را پوشش دهد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های کارشناسی شده بیشتر تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ داده است بنابراین پلیس در این محدوده حضور پررنگ تری خواهد داشت.

سردار طاهری اظهار داشت: پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی در نوروز پارسال با اقدامات ارزنده‌ای که انجام دادند سبب کاهش ۱۲ درصدی تصادفات در جاده‌های این استان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام عید در این استان وجود ندارد.

علی خانقایی اظهار داشت: نصب علام هشدار دهنده و رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های سیستان وبلوچستان انجام شده تا مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوب و خوشی را در این استان تجربه کنند.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تمام توان و ظرفیت خود برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در این استان بهره می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سرعت غیر مجازه عمده‌ترین علل تصادفات در جاده‌های سیستان و بلوچستان است که در این زمینه اصحاب رسانه نقش موثری در فرهنگ سازی در جامعه بر عهده دارند.

معاون امداد و نجات جمعت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: ۱۲۶ جوان علاقه‌مند برای پیشگیری از حوادث ترافیکی در جاده‌های این استان در ایام عید حضور دارد.

حسن مصفا بیان کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ۵۸ پست ثابت، سیار و ستادی در جاده‌های این استان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین ۶ ایستگاه دوستدار کودک در جاده‌های سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۲۳۰ نفر با ۸۳ دستگاه ماشین امدادی در جاده‌های این استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌هند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر