۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۶۳
فرماندار بندرخمیر تاکید کرد
فرماندار شهرستان بندرخمیر بر اصلاح، بروزرسانی و توسعه شبکه برق در شهرستان تاکیدکرد و گفت: بایستی برنامه‌ریزی‌های مدونی را در راستای بهره‌مندی مردم شهرستان از نعمت برق انجام گیرد.

به گزارش پایداری ملی، میرهاشم خواستار صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان اظهار داشت: توزیع برق، گسترده‌ترین سطح خدمات‌رسانی را در کشور دارا است و در این راستا مجموعه توزیع برق شهرستان همواره تعامل مطلوبی با مردم و دستگاه‌های اجرایی شهرستان داشته‌اند و در تمام شرایط جوی جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرده‌اند.

وی در ادامه بر اصلاح، بروزرسانی و توسعه شبکه برق در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از آسایش مردم نیازمند برق می‌باشد و همچنین افزایش جمعیت شهری و روستایی در شهرستان، بایستی برنامه‌ریزی‌های مدونی را در راستای بهره‌مندی مردم شهرستان از نعمت برق انجام گیرد.

 فرماندار بندرخمیر همچنین بیان کرد: در صورت کاهش خاموشی برق، به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد شد.

خواستار همچنین گفت: در حال حاضر، همه امکانات و شرایط برای خدمتگزاری به مردم فراهم است و امروز این رسالت و وظیفه بر عهده ماست واگر خدای ناکرده در حوزه مسؤولیت قصوری از ما سر بزند  مدیون مردم خواهیم بود.

گفتنی‌است، طی مراسمی با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، شوراها و جمعی از‌  کارشناسان شرکت توزیع برق استان، مدیران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بندرخمیر تودیع و معارفه شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر