۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۶۱
فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران مطرح کرد
فرمانده ناجا گفت: همزمان با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس، گشتی‌های پلیس این کاروان‌ها را از مبدأ تا مقصد همراهی و مشایعت می‌کنند.

به گزارش پایداری ملی،  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی 98 در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، اظهار داشت: پیش نویس این تفاهم نامه تهیه شده و ان شاء الله به زودی امضاء می‌شود.

وی افزود: امید است این تفاهم نامه همکاری باعث سرعت در خدمات رسانی به مردم به ویژه در فرآیند انتقال مجروحان تصادفات به مراکز درمانی شود.

رئیس پلیس کشور بیان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد، نیروهای پلیس را در این نقاط متمرکز می کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درباره همراهی گشت های پلیس در طول سفر با کاروان های راهیان نور، عنوان کرد: همکاری خوبی میان نیروی انتظامی و ستاد راهیان نور وجود دارد؛ همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس، گشتی های پلیس این کاروان ها را از مبدأ تا مقصد همراهی و مشایعت می کنند تا ان شاءالله  شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه های مسئول در رفع مشکلات مربوط به زیرساخت های جاده ای کم کاری می کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، وظایف خود را انجام می دهد، از طرفی مطالبات لازم را نیز از دستگاه های مسئول در این خصوص دارد.

وی افزود: با همکاری وزیر راه و شهرسازی، عزم جدی برای رفع نقاط حادثه خیز صورت گرفته به طوری که نقاط مزبور آشکارسازی شده و بخشی از مشکلات مرتفع و ان شاء الله در ادامه نیز اقدامات لازم صورت می گیرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: تلاش داریم با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود، اقدامات جدی برای کاهش تصادفات انجام دهیم البته معتقدیم که تحقق این مهم ، نیازمند عزم همگانی و انجام وظیفه درست همه دستگاه های مسئول است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا همزمان با ایام نوروز شماره تماس یا سامانه تلفنی مشترکی از سوی دستگاه های امدادی و خدماتی ارائه و اعلام می شود یا خیر؟ پاسخ داد: مردم می توانند گزارشات خود را با سامانه تلفنی 110 به پلیس انتقال دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر