۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۵۷۵۴
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری همدان:
امیری: پروژه های عمرانی و طرح های توسعه شهری بایستی پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان ضمن اشاره به مستندات قانونی در برنامه های توسعه کشور و دستورالعمل های صادره، اظهار داشت: کلیه پروژه های عمرانی که از محل اعتبارات استانی اعتبار می گیرند و هم چنین طرح های توسعه شهری و طرح های موضوعی بایستی پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند.

عبدالله امیری ضمن تأکید بر رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل که توسط شورای عالی معماری و شهرسازی تدوین و ابلاغ شده، گفت: طی جلسات متعددی که با سازمان نظام مهندسی و دستگاه های دولتی داشته ایم به دنبال اجرایی نمودن ملاحظات پدافند غیرعامل هستیم.

وی در ادامه افزود:با برگزاری 280 کارگاه آموزشی و 70 همایش در سال 97 بیان داشت در این کارگاه ها بیش از 28 هزار نفر از آحاد جامعه در حوزه پدافند غیرعامل آموزش دیده اند.

عبدالله امیری خاطر نشان کرد: مصون سازی و ایمن سازی و ایمن سازی جامعه در مقابل آسیب ها و تهدیدات های غیر طبیعی و افزایش تاب آوری از وظایف اصلی اداره کل پدافند غیرعامل است که برنامه های مناسبی برای این امر تدوین و اجرائی شده است.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل تصریح کرد: ابلاغ سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل در 13 بند توسط مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر اجرائی نمودن این سیاست ها و همچنین ضرورت پدافند غیرعامل در امور بایستی بکوشیم تا یک برنامه مدون توسط دستگاه های اجرائی عضو شورا و بر اساس سیاست های مذکور برای سال 98 باید در دستورکار قرار گیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر