۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۵۱
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید موجب توسعه و حل مشکلات مردم شود و وقتی تصمیماتی در این ستاد گرفته می‌شود یعنی اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش پایداری ملی، محمدجواد فدائی صبح امروز در یازدهمین جسله شورای اداری استان کرمان در سال 97 اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی بالاترین نشان نظامی در تاریخ جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: با این نشان زحمات و تلاش‌های سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن تا امروز به نحو خوبی ارج نهاده شد.

استاندار کرمان بیان داشت: ظرفیت استان کرمان و دستگاه‌ها و مدیران و امکاناتی که وجود دارد، بیش از این است که تاکنون انجام شده و امیدواریم در سال آینده شاهد انجام کارهای بیشتری باشیم.

فدائی افزود: از کارهایی که باید به کمک دستگاه‌ها و مدیران صورت گیرد، فعال کردن نظام و سیستم اداری است که لازمه آن توجه و رفع اشکالات موجود است.

وی یکی از اشکالات موجود را عدم اجرای تصمیمات گرفته شده و یا تاخیر در زمان‌بندی اعلام شده برشمرد و گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید موجب توسعه و حل مشکلات مردم شود و وقتی تصمیماتی در این ستاد گرفته می‌شود یعنی اهمیت بالایی برخوردار است، اما بعضا هیچ اقدامی در برخی از پروژه‌ها صورت نگرفته است.

استاندار کرمان گفت: به نظر می‌رسد اولویت‌ها و مشکلات کشور و استان برای همه ما یکسان نیست و بعضا نگاه بخشی در رسیدگی به امور وجود دارد، اگر اشتغال مهم است همه ما باید دغدغه آن را داشته باشیم و احساس مسؤولیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی گزارش مختصری از عملکرد خودشان برای استانداری ارسال کنند و کارهای اساسی و عمده قابل طرحی که انجام شده را بیان کنند.

استاندار کرمان گفت: دستگاه‌ها برنامه‌های شاخصی که می‌خواهند در سال آینده انجام دهند و پیش‌بینی دستگاه در میزان پیشرفتی که در برنامه‌های خود خواهند داشت را اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر