۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۵۷۴۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:
آزادبخت: ما در این حوزه و برای آگاه سازی بیشتر مردم نیاز به اطلاع رسانی دقیق و به هنگام داریم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مصطفی آزادبخت در شورای پدافند غیرعامل استان همدان اظهار داشت: باید در این عرصه ابتدا اعضا در بخش صورت مسئله به اشتراک برسند چرا که پدافند غیرعامل به موضوعات غیر طبیعی می پردازد اما در برخی حوزه ها مباحثش با ستاد بحران مشترک می شود که این نیز مشکلاتی به وجود می آورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل موضوعاتی را در بر می گیرد که انسان مسبب آن هستند گفت: ما در این حوزه و برای آگاه سازی بیشتر مردم نیاز به اطلاع رسانی داریم ضمن اینکه خود اعضا نیز باید نسبت به شرح وظایف شان آگاه باشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه بیان کرد: باید میزگردها و نشست های تخصصی در رسانه هایی مانند صدا و سیما نسبت به آگاه سازی بیشتر مردم اقدام کنیم تا وضعیت جامعه در حوزه پدافند غیرعامل بهبود یابد.

او با اشاره بر لزوم جدایی کارکردهای شورای پدافند غیرعامل استان از ستاد بحران گفت: باید برخی مسائل را شفاف کنیم مثلا وقتی درباره زلزله می خواهیم حرف بزنیم باید بدانیم که این اتفاق و مدیریت آن در حوزه اختیارات ستاد بحران تعریف شده است و جزء وظایف پدافند غیرعامل نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر