۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۴۵۶۶۲
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سلیمانی را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس این سازمان با صدور پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سلیمانی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

سردار سرافراز سپاه اسلام و یادگار پر افتخار دفاع مقدس،

برادر ارجمندم سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

خبر مسرت بخش اعطای نشان "ذوالفقار" برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آستانه اعیاد رجبیّه موجبات خوشحالی و مایه افتخار جامعه اسلامی و همرزمانتان گردید.

ذوالفقار امروز بیرق امیدمظلومان و ستمدیدگان دنیاست که نشان افتخارش از سوی فرماندهی کل قوا ورهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به سرداری اهدا شد که چهار دهه لباس رزم از تن در نیاورده و از جبهه ٨ ساله دفاع مقدس ایران تا امنیت فرا مرزی ایران اسلامی، مرهون جان بر کفی و تلاش مجاهدانه اوست.

ضمن تقدیم سپاس به محضر فرمانده معظم کل قوا و تبریک این رخداد مبارک به جنابعالی،امید آنکه به لطف پروردگار و تدابیر ارزشمند رهبری همواره در مسوولیت خطیر خود موفق و سربلند باشید و با مجاهدت های خالصانه شما و همرزمانتان شاهد ریشه کنی گروه های تروریستی و تکفیری در آینده نزدیک در منطقه باشیم.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر