۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۴۵۶۵۹
رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام این که تا کنون هیچ ماده مخدر جدیدی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و کشف نشده است افزود:فعالیت سوداگران مرگ در فضای مجازی با جدیت رصد می‌شود
به گزارش پایداری ملی،رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام این که تا کنون هیچ ماده مخدر جدیدی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و کشف نشده است افزود:فعالیت سوداگران مرگ در فضای مجازی با جدیت رصد می‌شود.

سردار حسین رحیمی درباره پخش فیلم چند دختر جوان که گفته می‌شود ماده مخدر جدیدی به نام توت فرنگی مصرف کرده اند اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در اختیار پلیس‌های تخصصی قرار گرفته است تا صحت و سقم آن تایید شود. اما اعلام می‌کنم تا کنون هیچ ماده مخدر جدیدی به اسم توت فرنگی از سوی کاراگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف نشده است.

رحیمی با اعلام اینکه سوداگران مرگ با تغییر اسامی مواد مخدر روانگردان اقدام به جذب مشتری برای فروش می‌کنند افزود:در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی تلاش‌های پلیس برای شناسایی منتشر کننه گان ادامه دارد و همچنین فعالیت سوداگران مرگ در فضای سایبری نیز تحت رصد اطلاعاتی کاراگان پلیس است.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: قطعا تمامی افرادی که در حال انجام فعالیت‌های مجرمانه بخصوص تهیه و تولید و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی هستند باید بدانند که کوچکترین فعالیت آن‌ها از چشم کاراگاهان پلیس دور نمی‌ماند و پلیس ضربه نهایی را در زمان مناسب به این باند‌ها وارد خواهد کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه بحث مواد مخدر و مبارزه با آن جزو اولیت‌های پلیس است اضافه کرد:هجوم فروشندگان مواد مخدر به سمت فضای مجازی زیاد است، اما همه این افراد در رصد پلیس هستند و اعضای دوازده باند شناسایی و دستگیر و این باند‌ها متلاشی شده اند


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر