۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۶۴۹
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه در پیامی ضمن تبریک دریافت نشان ذوالفقار توسط سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: این رخداد محصول نقش آفرینی‌های آن برادر عزیز و نهاد مقدس سپاه در حمایت از جبهه مقاومت و صیانت از امنیت مثال زدنی ملت و میهن اسلامی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سپاه، در پی مفتخر شدن سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

وی در این پیام گفت: دریافت نشان افتخار آمیز 'ذوالفقار' از دست مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) را به جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده سپاه افزود: بی شک این رخداد فرخنده که محصول نقش آفرینی‌های سترگ، راهبردی، سرنوشت‌ساز و مخلصانه آن برادر عزیز و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مقابله هوشمندانه و ظفرمند با اشقیای تکفیری و تروریسم آمریکایی-صهیونیستی و صیانت از امنیت مثال زدنی ملت و میهن اسلامی است، موجب مباهات و افتخار آحاد پاسداران انقلاب و منشأ خیر و برکت در عرصه رسالت و ماموریت‌های خطیر محوله در آینده روشن پیش رو خواهد بود.

سرلشگر جعفری عنوان کرد: دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت ازمنویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر