۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۵۶۰۸
فروش کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی آغاز شد.
به گزارش پایداری ملی، کتاب ۴۲۴ صفحه‌ای «خون دلی که لعل شد» به همت محمّدعلی آذرشب گردآوری شده است. این کتاب ترجمه‌ی فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» زندگینامه رهبر معظّم انقلاب است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و روانه‎ بازار نشر شد.

کتاب حاضر شامل بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آنها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به‌ویژه جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی، و همچنین سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

تصویر طرح جلد کتاب «خون دلی که لعل شد» به این اثر روحی متفاوت و متمایز نسبت به سایر آثار مشابه بخشیده است. در روی جلد، چهره ایام زندان رهبر انقلاب به تصویر کشیده شده و در پشت جلد، عکس دیده نشده‌ای از معظّمٌ‌له و فرزندشان مصطفی به همراه دستخط ایشان درباره این عکس آورده شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «خون دلی که لعل شد» می‌توانند به صفحه فروش این کتاب در سایت انتشارات انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر