۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۵۶۰
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی انتصاب حجت الاسلام ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس قوه‌ی قضائیه تبریک گفت.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، ،سردار جلالی رئیس این سازمان در پيامي انتصاب شايسته حضرت آیت الله رئيسي را به عنوان رئیس قوه‌ی قضائیه تبريک گفت.

متن پيام بدين شرح است:

حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

ریاست محترم قوه قضاییه

با کمال مسرت انتصاب شايسته حضرتعالي از سوي رهبر عظيم الشأن حضرت آيت الله العظمي خامنه اي به ریاست قوه قضاییه که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه و روحانی وارسته و انقلابی دارد و مبيّن لياقت ،درايت و توانمندي حضرتعالي است، تبريک می گویم.

بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهدبود.

امیدوارم مدیریت دستگاه قضایی با اقدامات مجدانه جنابعالی و دیگر تلاش گران این عرصه ی مهم ، شاهد گام‌های بلندتری در تحقق عینی عدالت ، مبارزه قاطع با فساد و تامین هر چه بیشتر امنیت، اجتماعی و اداری باشد، انشاالله... . از خداوندمتعال دوام سلامتی و توفیقات جنابعالی را مسئلت می نمایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر