۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۵۵۰۶
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این تلاشی که دوستان عزیز ما در بنیاد برکت، بسیج سازندگی، مجموعه خیرین و گروه‌های جهادی بسیج انجام دادن برای کمک به زوج‌های جوان کار بسیار ارزشمندی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار حسین سلامی امروز در برنامه اهدای 66 جهیزیه به زوج‌های نیازمند اظهار داشت:  سفارش اسلام این است ما با قلبهایمان کنار هم زندگی می‌کنیم بنابراین مردم ما سرشار از عاطفه هستند و در  شادی  و غم  با هم سهیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه کشور ایران  یک خانواده است، افزود: این تلاشی که دوستان عزیز ما در بنیاد برکت، بسیج سازندگی، مجموعه خیرین و گروه‌های جهادی بسیج انجام دادن برای کمک به زوج‌های جوان کار بسیار ارزشمندی است که البته در سطح کشور و در سایر استان‌ها نیز این رفتار انسان دوستانه  در جریان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارانگفت: هیچ بنایی نزد خداوند محبوبتر ازدواج نیست  دوستان ما تلاش می‌کنند در احیاء این سنت حسنه نبوی که جامعه ما از برکت این ازدواج ها به طهارت اخلاقی بهتری انشالله برسد.
در ادامه این برنامه سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج)گفت: بنیاد برکت، سپاه حضرت ولیعصر (عج) و بسیج سازندگی با کمک نیروهای جهادی 66 سری جهیزیه ، 40 ویلچر و تعدادی کمک نوشت افزار  برای خانواده‌های نیازمند در نظر گرفتند و ما افتخار می‌کنیم که چنین خدمت خالصانه‌ای را انجام می‌دهیم همچنین از خیرین عزیز که نقش محوری داشتند تشکر می‌کنیم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر