۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۵۴۶۴
با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران
ساختمان جدید بیمارستان مسلمین شیراز که بزرگترین بیمارستان نیروی دریایی سپاه به شمار می‌رود، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایداری ملی، آیین افتتاح بزرگترین بیمارستان نیروی دریایی سپاه پیش از ظهر امروز با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی دیگر از مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با ۱۶۳ تخت‌خواب ساخته شده است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مسلمین شامل بخش‌های جراحی، داخلی، زنان، اطفال، اتاق عمل، زایشگاه، آی سی یو، سی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو، اطفال، اورژانس و سوختگی است و همه مراجعین نیازمند به درمان در زمینه‌های مختلف را پذیرش می‌کند.

اهداء یک هزار کمک‌جهیزیه به زوج‌های جوان محروم استان فارس در آستانه سال نو از دیگر برنامه‌های سرلشکر جعفری در سفر به شیراز بود.

این تعداد جهیزیه به منظور ترویج ازدواج آسان و صرفاً از محصولات کارخانه‌های داخل کشور که دارای کیفیت مناسب هستند، خریداری شده است.

جهیزیه اهدایی برای هر زوج شامل کالاهای اساسی ازجمله، فرش، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، سرویس غذاخوری و کالای خواب است.

از دیگر برنامه‌های سفر سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، افتتاح بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی به‌صورت ویدئوکنفرانس در نواحی بسیج استان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر