۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۵۳۰۴
جلسه مدیر کل پدافندغیرعامل با اتحادیه انجمن های دانش آموزی با حضور محمدزاده رئیس انجمن های دانش آموزی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد زاده به ماموریت و شرح وظایف این انجمن پرداخت و شناخت کلی از کارکردهای انجمن را بیان نمودند.

در ادامه ی جلسه کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل ضمن تشریح پدافند غیرعامل به تاریخچه، اهداف، کارکردها و حوزه های پدافند اشاره کردند و افزودند : ما در مدارس نیازمند حضور روانشناسان و مددکاران اجتماعی هستیم تا به مسائل تربیتی و سوالات و ابهامات جوانان و نوجوانان پاسخ کارشناسی بدهند .

وی اظهار داشت: ما باید عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا ببریم و مهارت های زندگی و خودکنترلی و خود مدیریتی را به آنان آموزش دهیم. و ارتباط خانواده ها با مدارس و معلمان باید بیشتر شود و فرهنگ سازی و نهادینه کردن مباحث پدافندغیرعامل درمیان مردم و خانواده ها بایستی توسط دانش آموزان انجام گیرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل اضافه کرد : مباحث تربیتی و پرورشی باید بیش از این در مدارس پررنگ شود و تهدیدات و آسیب های موجود در جامعه خصوصا در مورد شبکه های اجتماعی به جوانان و نوجوانان بطور مستقیم و غیرمستقیم آموزش داده شود

در پایان جلسه به سوالات و ابهامات و انتقادات دانش آموزان توسط مدیرکل پدافند غیرعامل پاسخ داده شد و مقرر گردید دانش آموزان برحسب علائق و رشته تحصیلی خود مطالبی را در موضوعات پدافند غیرعامل تهیه و در جلسات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر