۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۵۳۰۰
دوره آموزشی پدافند غیر عامل در شهرستان سوادکوه استان مازندران برگزار شد. ‎

به گزارش خبرنگار پایداری ملی در سوادکوه، دوره آموزشی پدافند غیرعامل در شهرستان سوادکوه با حضور معاون فرماندار سوادکوه، رئیس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، مسئول دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان دستگاهها اجرایی و شهرداری‌‎های شهرستان سوادکوه، روز پنجشنبه مورخ 97/12/9 در محل فرمانداری شهرستان سوادکوه برگزار شد.

در ابتدای این دوره آموزشی، آقای طالبی معاون فرمانداری سوادکوه از اداره کل پدافند غیرعامل استان نسبت به برگزاری این دوره تشکر کرد. وی بر توجه به اهمیت اقدامات حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد و بیان داشت همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند، باید با انجام اقدامات حوزه پدافند غیرعامل جامعه را نسبت به تهدیدات پیرامون مصون سازی کرد.

در این جلسه مهندس محمد زاده رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل استان با اشاره به ساختار تشکیلاتی پدافند غیرعامل در کشور و استان از تشکیل کارگروه های شش گانه تخصصی در شهرستان سوادکوه در تقدیر و تشکر کرد و خواستار فعالیت هر چه بهتر این کارگروه های تخصصی و کمیته پدافند غیرعامل شهرستان شد.

همچنین وی از تدوین سناریو برای تهدیدات شش گانه (اقتصاد، سایبری، پدافند غیرعامل عمومی، زیستی ، کالبدی و پدافند مردم محور) شهرستان سوادکوه در سال ۹۸ خبر داد.

در ادامه مهندس محمدی مسئول دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل و مدرس دوره ضمن تبیین مفاهیم اصول ایمن‌سازی پدافند غیر عامل، اجرای این اقدامات را در هر مرحله طرح ریزی و برنامه ریزی و اقدام اجرایی منجر به ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: هدف اصلی پدافند غیر عامل مدیریت اداره مردم در شرایط ناشی از بحران با مردم بانی، مردم یاری و مردم داری بوده که همه اقدامات باید به این امر منجر گردد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر