۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۲۲۸
پنجمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل، اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیران و نمایندگان ادارات و دستگاه ها اجرای استان مرکزی در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اراک، پنجمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل، اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیران و نمایندگان ادارات و دستگاه ها اجرایی استان در روز سه شنبه در سالن جلسات استانداری استان مرکزی برگزار شد. در ابتدای این جلسه فراهانی از تلاش کارگروه های شورای پدافند غیرعامل قدردانی داشته و با اشاره به بیانیه مهم و راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی (گام دوم انقلاب) عنوان کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با مقاومت های چشمگیر مردم در مقابل فشارها و تهدیدات دشمن، درخت انقلاب اسلامی ریشه دوانده و در مقابل حوادث آسیب نمی بیند. حال با گام نهادن در گام دوم انقلاب وظایف ما دوچندان شده و در پیش بینی بایستی برای مقابله با تهدیدات نوین آمادگی لازم را داشته باشیم. فراهانی در ادامه به ارائه گزارشی از کارگروه های شورای پدافند غیرعامل پرداخت و آماری از تعداد جلسات، دوره های آموزشی و رزمایش های برگزار شده در سالجاری را به تفکیک هر یک از کارگروه ها بیان کرد

در ادامه جلسه مدیران کارگروه های امنیتی و انتظامی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، مشارکت های مردمی و ادارات حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان گزارشاتی از اقدامات انجام شده در 9 ماهه سال جاری را عنوان کردند.

در پایان جلسه اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی به جمع بندی مباحث مطرح شده پرداخت و اقدامات پدافند غیرعامل را در سه حوزه ی اقدامات عینی، آموزش و رزمایش مؤثر دانست. وی افزود: بایستی اقدامات و الزامات پدافند غیرعامل قبل و حین انجام پروژه ها لحاظ گردد تا در آینده نواقصی در این حوزه وجود نداشته باشد. ایشان بر آموزش مباحث پدافند غیرعامل در سطح مدیران بصورت تخصصی و برای جامعه بشکل عمومی تاکید داشت. همچنین ارزیابی عملکرد کارگروه ها و اقدامات صورت گرفته را در قالب رزمایش ها مؤثر دانسته و این رزمایشات را موجب رفع نواقص و مشکلات عنوان کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر