۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۵۱۵۸
با حضور تیم‌های عملیاتی انجام شد
مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در پست 230 کیلوولت برق گرمسار اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،پیش از ظهر امروز مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به‌منظور آمادگی بهتر و مقابله به‌هنگام در پست 230 کیلوولت برق گرمسار اجرا شد.

این مانور با همکاری نیروهای عملیاتی شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و با فرض بروز حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی به‌واسطه خرابکاری در یکی از ترانس‌های پست 230 کیلوولت برق گرمسار، در این پست اجرا شد.

مدیر امور انتقال مرکز و غرب معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای سمنان و مسؤول اجرایی و فرمانده حادثه این مانور در حاشیه برگزاری آن، با اشاره به نتایج مفید اجرای مانور گفت: مدیریت این مانور با محوریت فرمانده حادثه انجام گرفت که طی آن تمام تیم‌های عملیاتی بر اساس سناریوی تنظیم‌شده، به‌موقع وارد عمل شدند.

احسان عبداللهی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی وظایف خود را به‌درستی به انجام رساندند و در پایان مانور، جلسه‌ای با حضور عوامل دست‌اندرکار تشکیل شد و نقاط قوت و قابل‌بهبود این مانور موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در گرمسار با حضور نماینده استانداری سمنان در حوزه مدیریت بحران، یگان ویژه نیروی انتظامی، مرکز اورژانس و سازمان آتش‌نشانی و شرکت تعمیرات و نگهداری تانش و بر اساس سناریوهای از پیش تعیین‌شده و با نظارت معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

طی اجرای این مانور، اقدامات لازم به‌منظور مهار و به حداقل رساندن خسارات ناشی از حادثه در تجهیزات پست از سوی عوامل مرتبط، پس از تخریب و آتش‌سوزی یکی از ترانس‌های پست توسط یک عامل نفوذی به انجام رسید.

طی سال‌های اخیر مانورهای متعددی همچون مانور نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری، پست 400 کیلوولت آهوان، پست 230 کیلوولت شاهرود و مانورهای زلزله در شرکت برق منطقه‌ای سمنان انجام شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر