۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۴۹۸۹
دبیر چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی خبر داد؛
کشوری از افزایش ۱۰۰ درصدی آثار رسیده به این جشنواره در حوزه علمی پژوهشی پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کشوری، دبیر چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی در این جشنواره با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب به موضوع پدافند غیرعامل و مقابله با شیوه های پیچیده تهاجم دشمنان گفت: چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی با همکاری دانشگاه های معین دانشگاه جامع امام حسین، بقیه الله، دفاع ملی و فارابی اقدام به برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی در حوزه پدافند غیرعامل کرده است که ماحصل آن در قالب جشنواره سلمان فارسی امروز برگزار شد.

 دبیر چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی تصریح کرد: ایجاد بستر رقابتی و تعاملی میان حوزه های مختلف علمی در حوزه پدافند غیرعامل و تولید دانش بومی در این حوزه از جمله اهداف این جشنواره است.

 وی گفت: بعد از برگزاری سه دوره از این جشنواره در این دوره توانستیم ارتباط مستمری را با مجموعه ای از اندیشمندان کشور برقرار کنیم تا بتوانیم در ارایه مقالات و پژوهش های آنها موثر باشیم.

 وی در مورد آثار رسیده به این جشنواره گفت: در سال 94، 330 اثر به اولین جشنواره فارابی ارسال شد. در سال 95 این آمار به 305 اثر و در سال 96 به 488 اثر و در سال 97 به 1052 اثر رسیده است. در چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی شاهد افزایش 100 درصدی آمار رسیده به این جشنواره هستیم.

 وی گفت: در این جشنواره 134 نفر به عنوان داور ارزشیابی مقالات را بر عهده گرفتند و در پایان جشنواره نیز پنج اثر به عنوان برترین های چهارمین جشنواره فارابی مورد تقدیر قرار می گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر