۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۴۸۶۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: باید آمادگی این را داشته باشیم تا در صورت وقوع مواردی مثل سیل، زلزله و غیره بتوانیم نان مورد نیاز مردم را تولید کنیم، بر همین اساس اهمیت دوگانه‌سوز شدن واحدهای نانوایی وجود دارد.

به‌گزارش پایداری ملی، مسعود فراهانی ظهر امروز در کارگروه گندم، آرد و نان استان مرکزی با اشاره به اهمیت حوزه تامین آرد و نان در کشور اظهار داشت: بحث نان  و آرد یکی از عواملی بوده که مستقیما بر روی رضایت و یا نارضایتی مردم و افکار عمومی اثرگذار است، بنابراین باید بر روی کالاهایی این چنینی بیشتر توجه شود تا سبب نارضایتی مردم نشود.

وی افزود: باید آمادگی این را داشته باشیم تا در صورت وقوع مواردی مثل سیل، زلزله و غیره بتوانیم نان مورد نیاز مردم را تولید کنیم، بر همین اساس اهمیت دوگانه‌سوز شدن واحدهای نانوایی وجود دارد، باید دید وضعیت استان چگونه و در چه سطحی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد: برای نظارت و کنترل باید آمارها دقیق باشد تا بتوانیم رفاه و آسایش مردم را فراهم کنیم، دشمنان 40 سال است که با ما دشمنی می‌کنند، ما یک کشور آرمان‌خواه، آماده و توانا هستیم برهمین اساس باید تلاش کنیم در همه زمینه‌ها آمادگی لازم در هر شرایطی را داشته باشیم.

فراهانی ادامه داد: باید کمک و پشتیبانی کنیم تا نانوایی‌های استان ژنراتور داشته باشد، زیرا دیگر زمینه استفاده از سوخت فسیلی مثل گذشته فراهم نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر