۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۴۸۳۷
دوره آموزشی تهدیدات سایبری با حضور مسئولین و کارشناسان حوزه IT و فن آوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی، استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌های استان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد. ا

 به گزارش خبرنگار پایداری ملی،دوره آموزشی تهدیدات سایبری با حضور مسئولین و کارشناسان حوزه IT  و فن آوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی، استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌های استان در روز سه‌شنبه مورخ 97/11/30در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

امروزه یکی از پیشرفته ترین جنگ های نرم، جنگ سایبری است. باتوجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی و فناوری اطلاعات و نفوذ فضای سایبری در متن زندگی مردم، مسائل مختلف مربوط به این حوزه به ویژه مسئله امنیت اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار شده است در همین راستا  همایش آموزشی با حضور اساتید مربوطه توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران برگزار شد.

دکتر غلامی و مهندس شهابیان (مدرسین این دوره آموزشی) پیرامون تهدیدات سایبری به منظور دفاع از سرمایه‌های سایبری، مصون سازی، پایدار سازی از طریق پایش و شناسایی تهدیدات، کشف و مدیریت و کنترل آسیب پذیری‌ها و اعلام هشدارهای لازم، امن سازی، تدوین و انتشار الزامات و اصول امنیت و مدیریت صحنه در برابر تهدیدات سایبری و حملات دشمن که از ماموریت‌ها و اهداف پدافند غیرعامل می‌باشد مطالبی را بیان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر