۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۴۷۶۹
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین
بسیج سازندگی با تأسی به سیره نبوی و ائمه اطهار (ع)، اندیشه های ناب امام راحل (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت هدف اساسی خود می داند.

به گزارش پایداری ملی، سرهنگ حمیدرضا اله‌بداشتی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری و تعامل با کمیته امداد امام (ره) جهت ارائه خدمت به محرومان خبرداد.

 این مسؤول با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: نیروهای جهادی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق محروم استان حضور فعال دارد .

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی، با استفاده از نیروهای بسیجی، تجربیات خوبی دارد و آماده است تا با استفاده از این تجربیات و ظرفیت‌های موجود برای خدمت به جامعه هدف کمیته امداد امام(ره) تلاش کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در واقع بسیج سازندگی با تأسی به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع)، اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت هدف اساسی خود می‌داند.

وی افزود: بسیج و کمیته امداد امام (ره) هدف مشترکی دارند و آن هم خدمت به مردم و نظام است، از این رو هر گونه کوتاهی در این راه را نه تنها مغایر با قانون بلکه آن را برخلاف ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی می‎دانیم.

اله‌بداشتی یادآورشد: قطع به یقین با همکاری و تعامل با کمیته امداد قادر خواهیم بود که خدمات شایسته‌تری را به مددجویان ارائه کنیم و زمینه ارتقای معیشت نیازمندان را فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر