۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۴۷۳۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:
نجفی خوشرودی:بودجه دفاعی باید متناسب با نیازها تنظیم شود تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت بپردازیم.
به گزارش پایداری ملی، علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی مقامات و نمایندگان در پی حادثه تروریستی زاهدان و نارضایتی آنان از میزان بودجه دفاعی سال آینده و همچنین حضور کشورمان در کنفرانس مونیخ، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی دیروز با حضور مقامات ذیربط جلسه ای را برگزار کرده و به بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان پرداخت. پیش بینی های خوبی برای تقویت بینه دفاعی و امنیتی کشور در لایحه بودجه صورت گرفته و همچنین مصوباتی در همین باره در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده که الان در دستور کار مجلس قرار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم با توجه به مجموعه شرایط  و ضرورت های کنونی کشور در حوزه دفاعی که خصوصاً پس از حادثه تروریستی زاهدان پیش آمده، بودجه دفاعی و امنیتی کشور هم متناسب با آن نیازها تنظیم شود و جوابگوی خواسته ها باشد تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت در داخل کشور بپردازیم.

نجفی خوشرودی همچنین درباره حضور مقامات وزارت خارجه کشورمان در کنفرانس مونیخ اظهار داشت: کنفرانس مونیخ، کنفرانس دوره ای و سالانه است و در واقع نوعی مجمع گفتگو بین سیاستمداران و فعالین سیاسی در سطح دنیاست. ایران هم همواره از ظرفیت بین المللی و دیپلماتیک این کنفرانس استفاده می کند. امسال نیز آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس سخنرانی داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حضور فعال مقامات ایران در مجامع بین المللی، فرصت و تریبون بسیار مناسب و سازنده ای است تا کشورمان مواضع و دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف به اطلاع سیاستمداران و افکار عمومی دنیا برساند. فرصت حضور در کنفرانس مونیخ هم به خوبی از سوی تیم شرکت کننده کشورمان دنبال شد. از سوی دیگر، بیان مواضع جمهوری اسلامی و سخنرانی که از سوی وزیر خارجه در این کنفرانس صورت گرفت، می تواند برخی فضاسازی های دولت های غربی و عربی را که در کنفرانس ورشو علیه کشورمان شکل دادند، خنثی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر