۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۴۶۲۹
فرماندار شهرستان سمنان؛
فرماندار سمنان بابیان اینکه ۵۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی سمنان در رزمایش پدافند غیرعامل حضور یافتند، گفت: ارتقای آمادگی در برابر مخاطرات هدف این رزمایش بود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،؛سید عباس دانایی در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که با موضوع مصونیت‌سازی زیرساخت‌ها همراه با تخلیه اضطراری در شهرک پیامبر اعظم (ص) سمنان برگزار شد، بابیان اینکه ۵۰۰ کارمند سمنانی از مجموعه ادارات و دستگاه‌های خدماتی در این رزمایش حضور داشتند، ابراز کرد: ارتقای آمادگی در برابر مخاطرات هدف این رزمایش بود.
وی بابیان اینکه سناریوی این رزمایش بروز حادثه در شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان، امدادرسانی و برپایی ۴۰ چادر اضطراری برای اسکان مصدومان بود، افزود: این رزمایش با برنامه‌ریزی اصولی خوشبختانه با موفقیت انجام شد.
فرماندار سمنان بابیان اینکه رزمایش پدافند غیرعامل هم‌زمان با سایر نقاط کشور در این شهرستان برگزار شد، گفت: این برنامه تمرینی برای مقابله با تهدیدها و رویکردی مهم در کاهش خسارت‌های احتمالی در زمان حوادث غیرمترقبه محسوب می‌شود.
دانایی بابیان اینکه مشارکت مردم در رزمایش پدافند غیرعامل به خوبی صورت گرفت، ابراز کرد: از یک هفته قبل آموزش‌های لازم برای برگزاری این رزمایش به سکنه شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان ارائه شد و امروز شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم.
وی بابیان اینکه آموزش تنها راه مقابله با تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی در کشور است، ابراز کرد: دو هزار شهروند سمنانی در حاشیه این رزمایش، آموزش های لازم برای مقابله با مخاطرات را دریافت کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر