۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۴۶۱۵
رئیس سازمان تعزیرات خبر داد
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از طرح ویژه نوروزی جهت مقابله با گرانی قیمت گوشت خبرداد و گفت: تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود حتماً این گشت‌ها ادامه دارد.

به گزارش پایداری ملی، از آنجا که روزهای پایانی سال ۹۷ را می‌گذرانیم و بنا به رسم و رسومات دیرین کشورمان مردم مایحتاج خود را از بازارهای مرکزی شهرهای کوچک و بزرگ و کلان‌شهرها مانند تهران به دلیل تعطیلات پیش رو و افزایش دید و بازدید ها در این ایام تهیه می‌کنند در این بین سودجویان، دلالان و احتکار کنندگانی نیز هستند تا شرایط را بیش از پیش برای مردم سخت کرده و به نفع خود استفاده کنند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث واردات، قیمت‌گذاری، توزیع گوشت و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی گرم، گوشت گوسفندی یخ زده و گوشت مرغ با نوسانات و حاشیه‌ها و مشکلاتی روبرو شده است انتظار می‌رود تا دستگاه‌های ذیربط از جمله دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از نهاده‌های دامی و گوشتی با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

با دستور آیت‌الله آملی لاریجانی جهت تشکیل گشت‌های مشترک با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، این گشت‌ها به نام گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات شکل گرفت تا در جهت مبارزه با گران‌فروشی و احتکار در سطح شهر به صورت خرده فروشی و عمده فروشی نظارت و برخورد کنند. لذا مردم با تشکیل این گشت‌ها مرهمی هرچند کوچک بر فشارهای اقتصادی را احساس کردند.

از این رو محمد علی اسفنانی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز و نوسانات قیمتی بخصوص قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ اظهارداشت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم طبیعتاً طرح ویژه نوروزی خواهیم داشت که این طرح در حال تکمیل شدن است و انشاالله به محض تکمیل شدن این طرح، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی افزود: در این طرح قطعاً یکی از مواردی که به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد بحث قیمت و نحوه توزیع گوشت و مرغ است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که گشت‌های مشترک تعزیرات تا چه زمانی ادامه می‌یابند، اظهارداشت: تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود حتماً این گشت‌های ما ادامه دار هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر