۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۴۵۹۴
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور :
سردار جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی، اهمیت پدافند غیرعامل از گذشته بیشتر و با آمدن ترامپ در رأس تیم حاکمیتی آمریکا، دشمنی و عناد سردمداران آمریکایی نسبت به کشور و ملت ایران علنی شده است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سردار غلام‌رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشورپیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی، اهمیت پدافند غیرعامل از گذشته بیشتر و با آمدن ترامپ در رأس تیم حاکمیتی آمریکا، دشمنی و عناد سردمداران آمریکایی نسبت به کشور و ملت ایران علنی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص موجود در کشور و تشکیل اتاق برنامه‌ریزی علیه مردم ایران در آمریکا، باید منسجم‌تر و هوشیارتر از گذشته عمل کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: استراتژی دشمن، افزایش فشار علیه ملت ایران با تمرکز بر بزرگ‌نمایی مشکلات با به‌کارگیری ابزارهای رسانه در فضای سایبری است.

جلالی اظهار داشت: تمام تلاش دشمن، ناکارآمد نشان دادن دولت و ایجاد تقابل بین مردم و دولت است.

وی افزود: با تلاش مسؤولان و متخصصان، برنامه دفاع و مقاومت ملی تبیین شد که به‌وسیله آن شاهد نقش‌آفرینی مؤثر دستگاه‌ها و نهادهای کشور هستیم.

جلالی گفت: طراحی نرم‌افزار «تصمیم‌یار» برای کمک به مدیران در شرایط خاص و ویژه در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مقام معظم رهبری با حمایت و تأیید دولت توانستند بسیاری از نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

جلالی بیان کرد: تفویض اختیار به سران قوا به‌منظور گره‌گشایی از مشکلات جاری کشور از دیگر تدابیر و فرمایشات مؤثر و ارزشمند مقام معظم رهبری است.‌

وی ادامه داد: ایجاد مقاومت برابر دشمنان موجب خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌ها شده و حضور مردم در 22 بهمن، حضوری الهی و در راستای پاسخ دادن به عملیات دشمن بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه افزایش انسجام بین مردم و حاکمیت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، گفت: شرایط امروز مقابله با دشمنان پیچیده است و به دقت و هوشیاری بالا نیاز دارد تا خدای‌نکرده در زمین دشمن بازی نکنیم.

جلالی افزود: در چارچوب برنامه‌های ترسیم‌شده، باید از زیرساخت‌ها و مردم محافظت کرده و بتوانیم پاسخ مناسب به اقدامات دشمن را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: اینکه فکر کنیم تهدیدات و حوزه پدافند صرفاً نظامی بوده، تفکری اشتباه و نادرست است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه از ابتدای مهرماه امسال تا امروز نزدیک به 50 مانور در فضای سایبری برگزار شده است، گفت: به‌منظور گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل و آگاهی بیش از پیش مردم و مسؤولان، برنامه منسجم و مطلوبی در سطوح ملی و استانی تبیین شده است.

جلالی اضافه کرد: برنامه رزمایش امروز در شهر سمنان با موضوع حفاظت و صیانت از مردم در شرایط اضطراری و حادثه به انجام خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر