۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۴۵۷۰
معاون وزیر صمت:
معاون وزیر سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط کنونی کشور، مقابله با تحریم‌های اقتصادی وظیفه همگانی است.
به گزارش پایداری ملی،عباس تابش پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل که در سالن همایش اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد:  پدافند مقابله با جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور آغاز کرده‌اند و با اعمال فشارهای بیشتر قصد ضربه زدن به کشور را دارند، برنامه‌های مدون است و در این راستا تمامی مسؤولان، مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و مردم در هر جایگاهی باید با همفکری و همکاری تصمیمات مناسبی برای توسعه کشور بگیرند.

وی افزود: در شرایط کنونی اقتصادی کشور و اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی وظیفه تمامی مسؤولان و مدیران است تا در مقابل این نقشه‌های دشمنان ایستاده و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: استان اردبیل پتانسیل‌های بسیار مناسبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد که در این راستا نیز اقدامات مناسبی در استان انجام شده اما هم‌چنان جای کار و پیشرفت بسیاری موجود است.

تابش گفت: در بحث تسهیل‌گری امر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده از پتانسیل‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار مؤثر است که در این راستا باید با استفاده از ظرفیت‌های این ستاد برای رفع موانع سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی تلاش بیشتری انجام شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر