۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۰۷
مانور تخلیه اضطراری در مسکن مهر سمنان با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مانور تخلیه اضطراری در روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه در مسکن مهر سمنان گفت: این مانور با حضور سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور و استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با هدف ارتقاء فرهنگ پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

سید عباس دانایی فرماندار سمنان تصریح کرد: اصل برگزاری این مانور مشارکت مردم برای کاهش خطر و آسیب پذیری حودث بوده و این مانور برای اولین بار است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.

وی افزود: در این مانور ۱۵ دستگاه اجرایی و بیش از ۵۰۰ نفر مشارکت درند.

فرماندار سمنان اظهار داشت: در این مانور هماهنگی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی تمرین می‌شود و از همه‌ی مردم می‌خواهم تا در این مانور همکاری داشته باشند.

عباس دانایی فرماندار سمنان افزود: در جهت بهره مندی مردم از خدمات بیشتر با هماهنگی که با پدافند هوایی سمنان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام شده، از امروز ویزیت رایگان برای ساکنان این محل انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: محل استقرار خانواده‌ها در چادر‌های اضطراری و انتقال خانواده‌ها از قبل پیش بینی شده و امیدواریم با همکاری و همدلی و هماهنگی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم یک مانور منسجم را در سمنان برگزار کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر