۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۳۱
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم حدود نیمی از جاده ساحلی که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال 98 تکمیل شود و همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال 98 کل جاده تکمیل شده باشد.

 به گزارش پایداری ملی، غلامرضا شریعتی روز جمعه 19 بهمن ماه از پروژه احداث جاده ساحلی کارون در محدوده اهواز تا ملاثانی بازدید کرد.

غلامرضا شریعتی در این بازدید در جمع مسئولان و جمعی از اهالی ملاثانی گفت: این پروژه ساخت مسیر مهمی ست چرا که هم کاربرد پدافند غیرعامل دارد و هم در گردشگری نقش موثری خواهد داشت.

استاندار خوزستان افزود: این مسیر 35 کیلومتری میتواند منشا اشتغال خوب و پایداری شود. خوشبختانه شهرداری اهواز و ملاثانی عملکرد خوبی در این پروژه داشته اند در حالی که شهرداری های ویس و شیبان عملکرد قابل قبولی در این پروژه نداشته اند که تاکیدات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: همه شهرداری های مجری طرح دست به دست هم دهند و اقدام جدی نمایند تا پروژه به صورت متوازن پیشرفت داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم حدود نیمی از جاده که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال 98 تکمیل شود و به بهره برداری برسد همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال 98 کل جاده تکمیل شده باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از کشاورزان عزیز همچنین پرسنل زحمتکش شهرداری ها و مردم منطقه که در اجرای پروژه همراهی داشتند صمیمانه تشکر میکنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر