۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۴۴۱۷
نظرسنجی جدید دو موسسه آمریکایی نشان می‌دهد که مردم ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علی‌رغم تمام فشارها و تحریم‌ها، تمام‌قد از برنامه موشکی و هسته‌ای این کشور حمایت کرده و خواستار خودکفایی اقتصادی هستند.

علی‌رغم تلاش‌های کشورهای غربی در راستای خبرپراکنی و پروپاگاندا علیه جمهوری اسلامی ایران و ناراضی نشان‌دادن مردم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نتایج مطالعات افکارسنجی مراکز تحقیقاتی در آمریکا اما چیز دیگری را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس نظرسنجی جدید دانشگاه «مریلند» با همکاری موسسه تحقیقاتی «ایران‌پُل» که در واپسین ماه سال میلادی (4 تا 12 دسامبر – 13 تا 21 آذر) با جامعه آماری 1017 نفر از هفت گروه جمعیتی در سراسر ایران و از طریق تماس تلفنی تصادفی برگزار شد نشان می‌دهد برخلاف ادعاهای کاخ سفید، ایرانی‌ها  تمام‌قد حامی برنامه موشکی و هسته‌ای کشورشان هستند.

علی‌رغم اینکه در تبلیغات منفی رسانه‌ها و دولت‌های غربی، برنامه هسته‌ای ایران مقصر تمام مشکلات اقتصادی – حتی تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه‌ای که آمریکا علیه ایران اعمال کرده – نشان داده می‌شود اما نزدیک به 80 درصد از ایرانی‌ها در این نظرسنجی خواستار تداوم پیشرفت برنامه هسته‌ای کشورشان بوده و آن را امری مهم و ضروری عنوان کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر