۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۴۳۷۴
مطالعات "طرح جامع شهری" شهرستان دزفول با نظارت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و همکاری شهرداری دزفول به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به منظور اطلاع از چگونگی اجرایی شدن طرح جامع شهری پدافند غیرعامل شهرستان دزفول جلسه ای با حضور سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، دوایی فر شهردار دزفول و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن تأکید بر اجرای دقیق و کارشناسانه طرح جامع شهری اظهار داشت طرح جامع شهری می بایست واقع بینانه و بر اساس وضعیت و شرایط موجود تهیه گردد و در آن الزامات پدافند غیرعامل و مواردی همچون احصاء تهدیدات، شناسایی مراکز ثقل، راه های دسترسی ساخت و سازهای دو منظوره و... مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: طرح جامع شهری می بایست تحت نظارت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری انجام شود و کارشناسان این اداره کل از جزئیات آن مطلع بوده و در جلسات آن شرکت نمایند.

در ادامه دوایی فر گفت: اجرای طرح از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور در آبان ماه ابلاغ شده و تا کنون با همکلری اداره کل پدافند غیرعامل اقدامات اولیه به انجام رسیده است.

وی در ادامه گفت: اعتبار طرح 149 میلیون تومان در نظر گرفته شده و تاکید کرد با هماهنگی ونظارت اداره کل پدافند غیرعامل انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر