۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۴۳۲۴
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در آستانه فرا رسیدن ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور ،سردار غلامرضا جلالی رئیس این سازمان با صدور  پیامی نوزدهم بهمن ماه، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عظمت رويداد با شكوه 19 بهمن 1357در اذهان نسل‌هاي آتي اين كشور هميشه به‌عنوان يك حماسه‌ جاويدان، متجلي و منوّر خواهد ماند و نشان سرافرازي نیروی مسلح جمهوری اسلامی است.

نوزدهم بهمن يکي از روزهاي شور انگيز و حماسي دهه فجر انقلاب اسلامي به حساب مي آيد روزي که بخش قابل توجه از بدنه نيروهاي مسلح رژيم معدوم پهلوي در نيروهاي هوايي به پيام معمار کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) لبيک گفته و عاشقانه و شجاعانه به صف مردم پيوستند و با "نه" بزرگ سرنوشت ساز خود، تير خلاصي را بر طاغوت زمان و استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جهانخوار فرود آورد.

نقش ارزنده همبستگی با شکوه ارتش، به ویژه نیروی هوایی در اضمحلال و شکست رژیم ستم شاهی، نشان دهنده شعور ایمانی و انقلابی این عزیزان فداکار و عشق ورزیدن به آرمان‌های مقدس و آزادی خواهانه ملت در این سرزمین بود که موجب شد تا علیرغم فشارها و اختناق شدید آن روز، گام در میدان مبارزه با ظلم و جور نظام پهلوی گذاشته و یک صدا با ملت دلاور حماسه پر شکوه این بیعت را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند

ملت شهید پرور ایران اسلامی و تاریخ سراسر پر افتخار این مرز و بوم همواره به وجود دلاور مردان جان بر کف و سلحشور خود در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در دوران خفقان و سلطه طاغوت با آگاهی و بصیرت بر گرفته از غیرت دینی و روحیه انقلابی و با لبیک به ندای بت شکن زمان حضرت امام خمینی(ره) ، مباهات می ورزند.

بی تردید نشان با ارزش خلق این حماسه با شکوه و حضور شجاعانه و غیرتمندانه در صحنه های 8 سال دفاع مقدس برای همیشه تاریخ در سوابق زرین این انقلاب ماندگار و جاودان خواهد ماند و همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) فرموده اند:" وقتى خاطره‌ نوزدهم بهمن را مرور مي‌كنيم، يك درسى از اين حادثه فرا مي‌گيريم؛ آن درس، درس اقدام، ابتكار، ايستادگى، كار بهنگام و تأثير آن در حركت جامعه و كشور است ... حادثه‌ 19 بهمن يك خط‌شكنىِ بزرگ بود، يك كار عظيم بود. "، درسی بزرگ و چراغ راهی روشن خواهد بود برای جوانان برومند آینده میهن عزیز ایران اسلامی.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان 19 بهمن 57 ،توفیقات روز افزون همرزمان سلحشور و ولایتمدارم در نیروی هوایی الهی و علو درجات شهدای عزیز و گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر