۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۴۴۳۲۲
با حضور اساتید صاحب نظران حوزه شهری برگزارشد؛
سومین جلسه بررسی سند راهبردی پدافند غیر عامل شهری که با حضوررئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، جمعی از اساتید دانشگاه ها و صاحب نظران حوزه شهری برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سومین جلسه بررسی سند راهبردی پدافند غیر عامل شهری که با حضورسردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، جمعی از اساتید دانشگاه ها ، صاحب نظران حوزه شهری و معاونت های این سازمان در محل سالن شهید آبشناسان برگزار گردید.

سردار جلالی ضمن بیان اهمیت موضوع پدافند غیر عامل در حوزه شهری، رسالت سازمان پدافند غیر عامل در حوزه شهری را حفاظت، صیانت و مصون سازی؛ مردم، سرمایه ها و دارایی های (شهری اعم از فیزیکی و سایبری) و نظام مدیریت شهری در برابر حوادث و تهدیدات مترتب بر شهر با به کارگیری منابع و ظرفیت های شهری و غیر شهری و مشارکت مردمی بیان نموده و ارائه طرح پاسخ به شرایط به طراری در همه شهر ها الزامی دانست.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور چشم انداز پدافند شهری شهرهای کشور در افق ۱۴۰۹ را؛ دارای شهر هایی امن هوشمند با شهروندانی آماده و مسئولیت‌پذیر برخوردار از نظام مدیریت شهری توانا پاسخگو و زیرساختهای مزون تاب آور در مقابل تهدید های مترتبترسیم نمود.

قابل ذکر است که ادامه بررسی و اصلاحات سند راهبردی پدافند غیرعامل شهری به جلسات آینده موکول گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر