۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۴۰۹۱
جلسه ای با موضوع بررسی وضعیت امنیت سایبری استانداری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، جانشین قرارگاه سایبری استان، رییس حراست و مدیر فناوری اطلاعات استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،علیرضا کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در این جلسه در خصوص اهمیت امنیت زیرساخت های دستگاه های اجرایی استان و اقداماتی که ازطرف قرارگاه پدافند سایبری و مرکز افتای استان در حال انجام است مطالبی بیان کرد.

وی اعلام نمود: که پدافند غیرعامل به عنوان یک نهاد فرادولتی به مسئولیت نظارتی خود بدون اغماض در مورد تمام دستگاه های اجرایی و حتی استانداری عمل می کند.

علیرضا صالحی جانشین قرارگاه پدافند سایبری استان نیز در این جلسه بیان داشتند: به دلیل اهمیت نقش حاکمیتی استانداری در استان، امنیت سایبری استانی حائز اهمیت فراوان بوده و هرگونه مشکل در استانداری بازتاب گسترده ای خواهد داشت لذا بایستی حساسیت مساله برای تمام مدیران استانداری و فرمانداری ها مشخص گردد تا همگان در جهت امن سازی شبکه استانداری و فرمانداری ها احساس وظیفه نمایند.

مهندس تیموری مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و طرح های در دست اجرا از جمله طرح جداسازی اینترنت از شبکه داخلی، انتقال و استانداردسازی مرکز داده استانداری ارائه دادند. ایشان خواستار همراهی همه مدیران استانداری و فرمانداری ها در به نتیجه رسیدن طرح شدند.

 مراثی مدیرکل حراست استانداری نیز در این جلسه بر همکاری و حمایت کامل اداره کل حراست از طرح های امنیتی واحد IT استانداری تاکید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر