۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۴۰۵۷
دادستان کل کشور گفت: سالم‌سازی فضای مجازی و فیلترینگ از کشیده شدن جوانان به سمت قتلگاه جلوگیری می‌کند.
به گزارش پایداری ملی،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در پنجمین همایش علمی فرهنگی قضات سیستان و بلوچستان که در چابهار در حال اجرا است اظهار داشت: شبکه‌های مجازی و اجتماعی یکی از مشکلات عمده در کشور به شمار می‌روند چرا که دشمن از طریق همین وسایل سعی در برپایی جنگ فرهنگی درکشور را دارد.

دادستان کل کشور فیلترینگ را نیاز کشور و نوعی امر به معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: برای اینکه جوانان از طریق فضای مجازی به راه خلاف کشیده نشوند باید در فضای مجازی نوعی سالم‌سازی انجام شود.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به اینکه هر گوشی تلفن همراه یک کانال از سوی دشمن است که علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کند از این رو سالم سازی فضای مجازی و فیلترینگ از کشیده شدن جوانان به سمت قتلگاه جلوگیری می‌کند و باید گفت: بر خلاف باور عموم فیلترینگ هنوز هم انجام می‌شود.

منتظری تصریح کرد: سو مدیریت و بی تدبیری مسئولان بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی کشور را رقم زده که سختی‌ها و مشکلات زیادی در این راستا بر مردم تحمیل شده است به همین دلیل برای برون رفت از جنگ اقتصادی که اخیرا دشمن با تحریم‌ها راه انداخته است نیازمند تیم اقتصادی قوی و حفظ وحدت در کشور هستیم.

وی عنوان کرد: اگر همه مردم ایران اسلامی مانند گذشته با یکدیگر متحد و هماهنگ باشند در این جنگ اقتصادی دشمن هم مانند سایر جنگ‌ها پیروز و سربلند خواهیم بود چرا که حضور مردم در صحنه‌های مختلف همواره سبب شده تا بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن تحریم‌های اقتصادی سعی در تضعیف قدرت مردم و بدبین کردن آن‌ها نسبت به نظام را دارد گفت: دادستان‌ها و قضات باید به دولت در مبارزه با جنگ اقتصادی تنظیم بازار و مبارزه با مفسدان همکاری لازم را داشته باشند.

‌منتظری تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان سعی در جنگ روانی و سیاه نمایی از خدمات نظام دارند، اما خوشبختانه خدمات ۴۰ ساله نظام بر کسی پوشیده نیست و نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی مانند انکار شب و روز است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر